LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI - Wirtualne Laboratorium Empiriusz ()
Lekcja chemii i matematyki w Szkole Podstawowej nr 22 w klasach 7-8
Dzięki Wirtualnemu Laboratorium Empiriusz pracownia chemiczna została wyposażona w nowoczesne narzędzie do prowadzenia angażujących zajęć, a lekcje geometrii przeniosą się w inny wymiar.
Wykorzystując technologię VR Wirtualne Laboratorium Empiriusz wprowadza uczniów w świat geometrii przestrzennej oraz chemii.
Uczeń, wkładając gogle widzi trójwymiarowe modele figur przestrzennych.
Przy użyciu kontrolerów może poznać ich budowę, czy rozłożyć na siatki, dzięki czemu łatwo przyswaja wiedzę.
Na lekcji chemii przeprowadza zgodnie z instrukcją wybrane doświadczenie: porusza się po realistycznie wyglądającej pracowni, sięga po probówki i odczynniki, obserwuje reakcje, wyciąga z nich wnioski i efektywnie uczy się poprzez wirtualne doświadczenie.
Pozostali uczniowie oglądają jego przebieg na ekranie lub tablicy interaktywnej.
Urządzenie jest intuicyjne i łatwe w obsłudze, a wysoka jakość grafiki pozwala poczuć się jak w prawdziwym laboratorium.
Empiriusz to:
Mobilne, samodzielne urządzenie
Aplikacja z doświadczeniami w technologii VR
Profesjonalne gogle VR wraz z kontrolerami
Wbudowany komputer o wysokich parametrach
Ekran dotykowy do obsługi urządzenia
Karty pracy do każdego doświadczenia
Przykładowe scenariusze lekcji
Program Akademia Bezpiecznego Puchatka - 2022/2023
Program Akademia Bezpiecznego Puchatka to ogólnopolski program edukacyjny skierowany do uczniów klas pierwszych szkół podstawowych, obejmujący tematykę związaną z bezpieczeństwem dzieci w czterech sferach: na drodze, w domu, w szkole oraz w Internecie. Koordynatorem i realizatorem programu na terenie szkoły jest Pani mgr Krystyna Jurochnik.
Zajęcia dla dzieci były fantastyczną przygodą w której poznały Edka Kredka - nauczyciela od bezpieczeństwa w szkole oraz na wycieczce. Tworząc koło bezpieczeństwa dzieci utrwaliły numery alarmowe, zasady kulturalnego oraz bezpiecznego zachowywania się na wycieczce oraz w szkole. Sygnałek pomógł im przyswoić zasady ruchu drogowego w tym pojęć: droga, chodnik, pobocze, sygnalizacja świetlna. Tworząc grę dzieci utrwaliły także pojęcia: droga rowerowa czy przejście dla pieszych. Lucek - Klucek towarzyszył dzieciom w utrwalaniu zasad bezpieczeństwa w domu podczas nieobecności rodziców. Klawik pomógł przyswoić wiedzę z zakresu bezpiecznego korzystania z Interentu, a Serdeczniak towarzyszył im kiedy omawiane były emocje, ich hobby czy kiedy wskazywali swoje mocne i słabe strony. Uczniowie wiedzę i umiejętności związane z bezpieczeństwem zdobywali również poprzez oglądanie krótkich filmików edukacyjnych, działania praktyczne, obserwację, tworzenie gier i rysunków. Swoją wiedzę z zakresu szeroko rozumianego bezpieczeństwa zweryfikowali rozwiązując test na stronie www.akademiapuchatka.pl
Zapraszamy do fotorelacji:
Laboratoria Przyszłości - Budujemy i programujemy
Laboratoria Przyszłości w Szkole Podstawowej nr 22
Laboratoria Przyszłości
Uczniowie Szkoły Podstawowej nr 22 rozwijają swoje zainteresowanie i umiejętności na lekcjach informatyki, zajęciach edukacyjnych, oraz w ramach zajęć pozalekcyjnych, kół zainteresowań wykorzystując nowoczesny sprzęt z programu LABORATORIA PRZYSZŁOSCI. Zestaw konstrukcyjny LEGO uatrakcyjnia zajęcia szkolne i pozwala uczniom rozwijać swoje zainteresowania.
Erasmus+ Zwiedzamy rezerwaty w Polsce i Hiszpanii.
Erasmus+ Zwiedzamy rezerwaty w Polsce i Hiszpanii. W maju uczestnicy projektu Erasmus+ zwiedzili rezerwat Los Toruños. 20 czerwca odbyła się wycieczka do rezerwatu w Beskidzie Śląskim i wjazd kolejką linową na "Szyndzielnię". Uczniowie mieli okazję podziwiać krajobraz oraz porównać roślinność i ukształtowanie terenu w Hiszpanii i w Polsce.
KULTURA ANDALUZJI Projekt Erasmus+
KULTURA ANDALUZJI Projekt Erasmus+ umożliwił uczniom klas ósmych zapoznanie się z kulturą Andaluzji. Przygotowaliśmy szkolną gazetkę na ten temat o sztuce i tańcu flamenco, gazetka jest wzbogacona pracą Aleksa z 8a przedstawiającą plażę La Caleta.